Другий етап приймальних випробувань Skyway

У вересні були розпочаті приймальні випробування перших зразків рухомого складу SkyWay: юнибайка і 14-місцевого юнибуса: двомісний юнибайк U4-621 і юнибус U4-210. Випробування проводилися за спеціальними методиками, розробленими організацією що сертифікує для електрифікованого колісного транспорту, а не за принципом (як думають багато): «Ну, поїхали!».

Тестування проводиться по кожній з характеристик окремо, а їх — десятки, в тому числі і ті, для яких необхідні відповідні погодні умови — дощ, вітер, мороз, іній, ожеледь тощо. Ця процедура схожа на стандартне СТО автомобіля, коли машина не отримує сертифікат, якщо хоча б один з показників не відповідає встановленим стандартам.

Перелік всіх основних видів випробувань, за якими вони проводяться спільно з фахівцями акредитованого органу, налічує більше двох десятків пунктів. У тому числі серед інших характеристик на першому етапі вже визначені: плавність ходу при русі на напівжорсткій рейко-струнній і на жорсткій рейко-ферменной лініях, ергономіка і герметичність пасажирського салону транспортних засобів, масо-габаритні показники виробів і ще багато іншого.

У випадку з рухомим складом SkyWay стандарти, на відповідність яким він перевірявся, були розроблені вперше. Приймальні випробування покликані, з одного боку, уточнити встановлені на основі теоретичних досліджень показники, з іншого, — стати основою для доведення і подальшого вдосконалення не тільки окремих вузлів і агрегатів, а й інноваційних транспортних засобів в цілому. Після первинного тестування були оптимізовані на виробництві проектної організації SkyWay деякі з характеристик транспорту, в тому числі гучність і плавність ходу.

Наступний етап приймальних випробувань почнеться в кінці жовтня. Тести будуть проходити вже не на ферменной трасі, як це було у вересні, а на суперлегкій, що дозволить одержати нову інформацію про роботу рейко-струнного комплексу, призначеного для перевезень не тільки пасажирів, але і вантажів.

У зв’язку з великим обсягом запланованих робіт і бажанням сторін більш ретельно перевірити техніко-економічні та екологічні параметри юнибайка і юнибуса на різних видах колійних структур, було прийнято спільне рішення про проведення випробувань в кілька етапів.

Тому експерти органу з сертифікації знову приїдуть в ЕкоТехноПарк для проведення другого етапу приймальних випробувань. При цьому дуже великий інтерес викликають результати досліджень характеристик і поведінки юнибайка і юнибуса на гнучкій («що провисає») дорожній структурі — такій легкій, ажурній, естетичній. Адже, коли їде юнибус, виникає відчуття, що він, як птах, летить по повітрю, так як шлях не видно і він не дає навіть тіні.

РЕЄСТРАЦІЯ В SKYWAY