Skyway в IndianExpress

Кирило Бадулін, керівник відділу адресних проектів управління розвитку ЗАТ «Струнні технології», дав інтерв’ю Гітмалі Саркар, в якому розповів про інноваційні транспортні рішення і продукти, котрі вони привезли до Індії, про можливості заповнення прогалин у розвитку інфраструктурних об’єктів, про те, як технологічні ноу-хау допоможуть безперешкодно долати величезні відстані, і про екологічність їхньої транспортних рішень в цілому.

Що пропонує SkyWay Індії?

Ми є розробником і постачальником новітніх транспортних рішень, створюємо транспортну систему, яка поділяє простір з будь-якими іншими видами транспорту. Наші технології та транспортні засоби розташовуються на «другому рівні» над землею і рухаються по спеціально розробленій рейко-струнній естакаді.

Які Ваші очікування від участі в Міжнародній залізничній виставці IREE 2017?

Ми хочемо просувати наші технології на індійському ринку. У нас є рішення як для пасажирських, так і для вантажних перевезень. Оскільки Індія стає все більш технологічною країною, високий попит на інновації тут може привести нас до потенційних клієнтів. Звичайно, ми хочемо встановити і зміцнити відповідні ділові партнерські відносини.

Як Ви оцінюєте індійський ринок?

Через дефіцит ресурсів є величезний попит і необхідність в інноваційних рішеннях. Ми готові заповнити цю нішу. Ми бачимо перспективу на ринку Індії в швидкісних перевезеннях, котрі можуть забезпечити швидкість до 500 км/год, а також міських пасажирських і вантажних перевезеннях. Наша компанія не конкурує з виробниками, що існують.

Над чим Ви працюєте в Індії?

В даний час ми працюємо в різних напрямках в Індії. Одне з них — пасажирський транспорт в містах та вантажний транспорт для транспортних компаній або морських портів (контейнерні перевезення). Інші транспортні рішення, над якими ми працюємо, — це міський транспорт, юнибайк (легкий і компактний транспортний засіб на сталевих колесах, в майбутньому — альтернатива автомобілю, велосипеду або мотоциклу), а також високошвидкісний транспорт (навісний транспортний засіб на сталевих колесах).

Чи отримали Ви відповідну підтримку від уряду Індії?

Наш засновник Анатолій Юницький вже зустрічався з Міністром транспорту Індії Нітіном Гадкарі, який надав нам підтримку. На мою думку, оптимальність, ефективність і безпеку, які несе SkyWay, — це саме те, що було оцінено Міністром. Ми ведемо переговори зі штатом Махараштра в рамках розвитку громадських і вантажних перевезень на його території.

Які технології Ви пропонуєте?

Ми просуваємо технології SkyWay, розроблені в Білорусі. Ми розробили інноваційну нерозрізну рейко-струнну конструкцію, що забезпечує легку, але жорстку шляхову структуру. По-друге, рухомий склад має низький аеродинамічний опір. Дана безпілотна технологія не має аналогів в світі і оснащена вбудованими автоматичними системами управління. Крім того, в порівнянні з традиційними технологіями, вони набагато дешевші, екологічніші і безпечніші.

Що робить Ваші транспортні системи безпечними?

Наші механізми безпеки включають високу стійкість до вандалізму і терористичних атак. Оскільки колійна конструкція розташована над землею, вона безпечна сама по собі: немає об’єкта зіткнення. Протівосходная система підвищує безпеку руху як мінімум в 10 разів.

Хто Ваші конкуренти?

В основному, це інноваційні транспортні системи: проект Hyperloop Ілона Маска, Metrino і SkyTran з Ізраїлю.

Які Ваші переваги над ними?

Наші переваги полягають в тому, що у нас вже є випробувальний полігон в Білорусі, де представлені промислові прототипи рухомого складу. Наші естакадні рішення в 15-20 разів дешевше в порівнянні з традиційними. Вони дешевші, ніж японські і навіть китайські рішення. Ці факти, я вважаю, вигідно виділяють нас на тлі конкурентів.

Indian Express

РЕЄСТРАЦІЯ В SKYWAY