Для широкомасштабного використання в усьому світі багатофункціональній вантажній транспортної системи для транспортування сипучих вантажів, створеної на базі струнних технологій Юницького (СТЮ), її необхідно в найближчі 2-2,5 років сертифікувати і продемонструвати потенційним замовникам у своєму четвертому поколінні.
Область застосування проекту: гірничодобувна, гірничопереробна, вугільна і металургійна промисловість (транспортування руди, вугілля, бокситів, розкривних порід та ін.), будівельна галузь (транспортування будівельного піску, піщано-гравійної суміші, щебеню, грунту) та ін.

Вантажний СТЮ для перевезення сипучих вантажів великої продуктивності — до 100 млн.т / рік, тобто на рівні вантажних перевезень Транссибом (найзавантаженішій в Росії залізницею), найбільш затребуваний на світових гірничорудних і вугільних ринках.
Для сертифікації цього інфраструктурного проекту необхідно побудувати демонстраційну трасу протяжністю 1-2 км, сформувати конструкторське бюро (R & D Центр) з дослідним виробництвом, лабораторією, у тому числі сертифікаційної для міжнародної сертифікації, стендовим та випробувальним обладнанням, включаючи: рейко-струнну транспортну естакаду, рухомий склад та інфраструктуру — автоматизовані навантажувальний і розвантажувальний термінали, ремонтну майстерню, системи енергозабезпечення, зв’язку, автоматизованого управління, забезпечення безпеки та ін.

З шляховий структурою і опорами демонстраційного ділянки вантажного СТЮ продуктивністю до 100 млн. тонн на рік, при необхідності, можуть бути суміщені також магістральні газо- і нафтопроводи, високовольтні і низьковольтні лінії електропередач, лінії зв’язку — дротяні, оптоволоконні та ін., вітряні і сонячні електростанції та ін. Це дозволить продемонструвати потенційним замовникам
багатофункціональність транспортної системи, яка, таким чином, може бути використана значно ширше — як комунікаційна система для освоєння важкодоступних нині територій, багатих ресурсами.