Міський транспорт SkyWay — унікальне інфраструктурне рішення для міст, мегаполісів і їх передмість.

Сучасні міста розвиваються не за сформованим екстенсивному шляху (розростання мегаполісу, збільшення щільності населення), а завдяки об’єднанню сучасними логістичними і транспортними комунікаціями декількох довколишніх міст різного розміру. Таким чином, місто розвивається не за рахунок поглинання нового простору, а в результаті підвищення транспортної доступності, усунення відстані як проблеми.

Міський транспорт SkyWay — це багаторічний досвід і унікальні технічні рішення, що забезпечують всі основні критерії якісної транспортної послуги, такі як:

  • безпека;
  • доступність;
  • комфорт;
  • екологічність;
  • мінімальне енерго- і ресурсо- споживання.

Міський транспорт SkyWay включає до свого складу:

  • рухомий склад;
  • шляхову інфраструктуру;
  • систему безпеки та управління комплексом.

Рухомий склад міського транспорту: юнібус — автоматичний саморушний модуль на сталевих колесах підвісної або навісного типу, призначений для експлуатації виключно на шляховий інфраструктурі Sky Way і забезпечує транспортування людей і вантажів.

Міські юнібуси поставляються в різних модифікаціях з урахуванням особливостей регіону експлуатації і побажань замовника.

Місткість юнібуса до 14 осіб, які можуть збиратися в поїзд, місткістю до 100 пасажирів. Максимальна швидкість переміщення в місті до 150 км / ч. Привід руху юнібуса електромеханічний, із забезпеченням енергії від контактної мережі та / або бортового джерела електроенергії.

Шляхова інфраструктура забезпечує обслуговування користувачів міського транспорту послугами комплексу SkyWay і являє собою попередньо напружену нерозрізну несучу рейко-струнну конструкцію, встановлену на опорах над землею на проектній висоті відповідно до вимог замовника, і станції (логістичні термінали).

Система безпеки та управління комплексом призначена для автоматизованого управління рухомим складом, автоматизованим управлінням системою енергозабезпечення, збору, зберігання, аналізу даних про складові частини комплексу і виробленню оптимальних (раціональних) рішень і керуючих впливів з метою забезпечення безпечного режиму роботи складових частин і комплексу в цілому.

 

Основні характеристики міського транспорту SkyWay:

  1. Швидкість руху в місті — до 150 км / ч.
  2. Місткість рухомого складу:
    1. пасажирів — до 100 чоловік;
    2. вантажів — до 10 тонн.
  3. Ухил шляху — до 15%, при спеціальному виконанні — до 30%.
  4. Відстань перевезення — до 200 км.
  5. Обсяг швидкісних міських перевезень:
    1. пасажирів у годину пік — до 25000 чоловік на одному транспортному плечі;
    2. вантажів — до 1 тисячі тонн на добу на одному транспортному плечі.
    3. Собівартість міських швидкісних перевезень — в 2 рази нижче собівартості перевезень підземним метро, ​​в 3 рази — трамваєм, в 5 разів — монорельсової дорогою.

Конкурентні переваги:

  1. Зменшення капітальних витрат на будівництво:
    1. за рахунок значного зменшення площі вилучення міської землі під трасу та інфраструктуру;
    2. за рахунок виключення дорожнього полотна, транспортних тунелів, мостів, шляхопроводів, багаторівневих розв’язок, надземних і підземних пішохідних переходів;
    3. за рахунок того, що пересічений рельєф місцевості, низька міцність підстилаючих грунтів і складні географічні та кліматичні умови не призводять до подорожчання міський рейко-струнної естакади;
    4. за рахунок зменшення на порядок ресурсоємності рейко-струнної естакади в порівнянні з традиційними міськими транспортними естакадами з суцільним дорожнім полотном.
  2. Зниження експлуатаційних витрат:
    1. за рахунок зменшення витрати енергії і палива;
    2. за рахунок зниження витрат на обслуговуючий персонал і його заробітну плату;
    3. за рахунок зниження обсягів колійних та ремонтно-відновлювальних робіт;
    4. за рахунок виключення необхідності в зимовий період часу очищати шляхову структуру від криги і снігу.
  3. Зниження собівартості швидкісних міських перевезень пасажирів і вантажів в два і більше разів.
  4. Можливість щадного освоєння і заселення нових територій у важкодоступних місцях, комфортних для проживання міських жителів, — острови, гори, шельф моря та ін.
  5. Підвищення надійності та безпечності всепогодної і цілорічної експлуатації швидкісної міської транспортної системи в будь-яких природно-кліматичних умовах.
  6. Можливість поєднання шляховий структури і опор з повітряними і кабельними лініями електропередач і лініями зв’язку — дротяними, оптоволоконними, радіорелейними, стільниковими.

Екологічність:

  1. Низька ресурсомісткість і енерговитратність на всіх стадіях життєвого циклу швидкісний внеулічной міської транспортної системи (проектування, будівництво, експлуатація і демонтаж).
  2. Швидкісна дорога в Естакадний виконанні не порушує рельєф місцевості, біогеоценоз і біорізноманіття прилеглої природного міської території.
  3. Міська дорога не знищує родючий грунт і росте на ній рослинність.
  4. Міська дорога не перешкоджає:
    1. руху грунтових і поверхневих вод;
    2. переміщенню людей, домашніх і диких тварин;
    3. роботі будівельної та спеціальної техніки.

Надійність і безпека:

  1. Стійкість до природними катаклізмам — при спеціальному виконанні і мінімальному подорожчанні:
  2. Висока стійкість до вандалізму і терористичним актам.
  3. Надійність роботи при будь-яких екстремальних температурах повітря.
  4. Стійкість до ожеледі і заледеніння, сніжних заметах, туманів, курним і піщаним бурям.
  5. Десятикратний запас міцності несучих струнних елементів у транспортній естакаді.
  6. Наявність у швидкісного рухомого складу протівосходной системи.
    1. землетруси — магнітудою до 10 балів за шкалою Ріхтера;
    2. повені, розливи річок — з глибиною води до 20 м;
    3. ураганний вітер — зі швидкістю до 250 км / год;
    4. цунамі — з висотою хвилі до 50 м.