Віктор Бабурін про найближчі перспективи SkyWay

Віктор Бабурін про найближчі перспективи SkyWay

В рамках XI Міжнародної виставки «Транспорт Росії», яка проходила з 6 по 8 грудня 2017 року Москві, відбулася конференція SkyWay. Серед спікерів конференції — заступник генерального директора з розвитку проектної організації SkyWay Віктор Бабурін, який в своєму виступі поділився з учасниками заходу останніми новинами та планами стратегічного розвитку технології SkyWay.

Зокрема, Віктор Бабурін зазначив, що незважаючи на бажання багатьох партнерів проекту побачити перші струнні дороги в Росії, діловий підхід в реалізації SkyWay вимагає розглядати найбільш перспективні ринки з найменшою кількістю труднощів.

«Нам потрібно звикнути, що залізної завіси вже немає. Ми міжнародна компанія, ми працюємо не там, де народилися. Як комерційна організація ми створювалися для того, щоб отримувати прибуток, а не патріотизмом займатися. Ми повинні йти туди, де ринок нас приймає, і чиновники говорять: «Чому ви не прийшли вчора? Можете починати будувати сьогодні, бо завтра буде вже пізно».

Також Віктор Бабурін заявив, що в таких країнах, як Індія, які зараз переживають бурхливий економічний і демографічний ріст, проект SkyWay потрібно починати реалізовувати вже сьогодні, що підтверджують і місцеві галузеві керівники. За його словами, індійська сторона активно збирає у себе всі інноваційні ідеї, серед яких переможе та, яка продемонструє технічну і комерційну життєздатність.

«Зараз Європа активно переходить на індустрію 4.0. Наскільки я знаю, в Росії такі технології використовуються тільки на військових підприємствах. В основному, Росія в цьому плані відстає».

Для підвищення конкурентоспроможності проекту в конструкторських бюро і на виробництві ЗАТ «Струнні технології» впроваджуються елементи індустрії 4.0: вже півроку команда фахівців компанії працює над впровадженням системи роботи з віртуальними моделями рухомого складу і дорожньої структури від компанії Dassault Systemes. Така система дозволить узгоджено і швидко створювати інженерні проекти і готувати технічну документацію, необхідну для запуску їх у виробництво. Всі зміни, що вносяться інженерами в макет, будуть відображатися на підсумковій моделі і розрахунках технічних характеристик і вартості кінцевого продукту.

Необхідність використання принципів індустрії 4.0 обумовлена ще і тим, що інформаційні системи дозволяють передавати завдання по проектах на підряд інженерам з інших країн. Це потрібно, тому що на перших етапах виходу компанії на світовий ринок у неї не буде фізичної можливості самостійно виробляти всі роботи по всій земній кулі.

«Ми повинні розуміти, що ми живемо в реальному фізичному світі, в якому всього 24 години, де люди хочуть не тільки працювати, а й жити нормальним повноцінним життям зі своїми сім’ями, тому на перших порах ми не зможемо взяти на себе велику кількість проектів. У нас поки всього 400 чоловік. Для такого складного комплексу потрібно не 400, а 4000 чоловік, а ще краще 40000. І ми, звичайно, до цього прийдемо, але на найближчий рік ми зможемо взяти 1-2 проекти».

В тому числі, Віктор Бабурін прокоментував розвиток проектів в Індії та Індонезії, про які ми вже повідомляли раніше:

«Ми повинні підійти до вибору місця для будівництва стратегічно, точно. Ми повинні вибрати те місце, яке дозволить нам сказавши «А», сказати і «Б». Нам потрібно обов’язково підходити до цього з пов’язаним контрактом або пов’язаним фінансуванням. Умовно кажучи, ми робимо 2 кілометри, але у нас вже є контракт, що при проходженні місцевої сертифікації і при досягненні технологією заявлених результатів ми автоматично отримуємо контракт на більш цікавий шматок — наприклад, 30 кілометрів, що фінансуються державою або приватною особою».

На закінчення свого виступу Віктор Бабурін наголосив, що найбільш актуальними напрямами для розвитку проекту залишаються Індія, Індонезія і ОАЕ.

На даний момент Віктор Бабурін знаходиться в складі робочої групи в ОАЕ, де спільно з генеральним конструктором SkyWay Анатолієм Юницьким веде переговори з потенційними замовниками за проектом впровадження транспортних систем СТЮ в об’єкти портової інфраструктури.

ЗАПРОШУЄМО ДО SKYWAY

 

За матеріалами: skyway.capital