Почнемо з того, що таке SKY WAY?

Це не автомобіль, з яким можна їхати по готовим дорогах і це не поїзд, якого можна пустити по залізничних рейках. Це ціла нова транспортна система. SkyWay, крім міського, швидкісного і вантажного транспорту, включає всю інфраструктуру 2-го рівня: струнні естакади, станції, вокзали, термінали, депо, стрілочні переводи, системи управління і так далі. Це транспорт 4-го покоління з 12-ма базовими перевагами, що розвиває швидкість до 500 км / год, який здатний замінити автомобіль, поїзд і літак. Перед тим, як втілити технологію струнного транспорту «в залізо», її треба розробити, провести ряд випробувань, довести її працездатність.

Протягом 36 років розроблялася технологія, був здійснений комплекс лабораторних, стендових, модельних і полігонних випробувань в Санкт-Петербурзі, в Мінську, в Москві. У 2001 році в Озерах Московської області був побудований тестовий зразок Струнної дороги, на якому, протягом 9 років, були проведені тисячі випробувань. Вимірювалося натяг, вигини, зміни температурних перепадок і була повністю протестована і доведена життєздатність даної технології. Було доведено, що колійна структура, метр якої важить менше 100 кг може витримувати 16 т вантажу!

На створення проекту і документації поїзда на магнітній подушці у компанії Siemens пішло більше 40 років і більше 6 мільярдів доларів. Юницького і його команді більш складну роботу вдалося виконати за 36 років і всього лише за 300 мільйонів доларів. При цьому розроблена не одна модель поїзда, а понад 100 моделей рейкових автомобілів (міських, високошвидкісних, вантажних).

В кінці 2013 року в Лондоні була створена Koмпанія Euroasian Rail Skyway Systems і почався етап розробки проектно-технічної документації та будівництва комплексу нової транспортної системи — ЕкоТехноПарка, де нова технологія буде сертифікована, показана «в залізі» і почнеться будівництво доріг по всьому світу. Один рік потому, це вже Група компаній SKY WAY.

У травні 2014 року в Мінську було створено проектно конструкторське бюро, яке за 9 місяців зросла до Проектно-конструкторського підприємства, з 3-ма управліннями і 15-ю конструкторськими бюро, де розробляється документація вантажного, міського та високошвидкісного комплексу SkyWay. Кожен з цих 3-х напрямків має 3 системи — рухомий склад, інфраструктур у 2-го рівня і дорогу естакадного типу.

Силами порівняно невеликого колективу високих професіоналів, за короткий період часу, виконаний обсяг робіт, з яким зазвичай справляються великі проектно-конструкторські інститути. На сайті http://www.yunitskiy.com можна подивитися звіт про роботу 2014 року і переконатися в чіткому дотриманні термінів виконання поставлених завдань.

В цьому етапі входить робота з замовниками та постачальниками обладнання, комплектуючих, вузлів і агрегатів для створення дослідно-промислової бази з ділянками вантажного, міського та високошвидкісного транспорту. Це розміщення близько 100 замовлень — на двигуни, на елементи систем управління, на прокат, на полімерні, лакофарбові матеріали, елементи шляхової структури, депо, станцій і т.д.

Побудувати ЕкоТехноПарк, це означає побудувати естакадні шляхові структури, рухомий склад та інфраструктуру «другого рівня» — будівлі, споруди, складальний цех, станції, вокзали, депо, розвантажувальні і навантажувальні термінали для вантажних мереж, стрілочні переводи, Автоматизовану систему управління, лінії електропередач, зв’язку і так далі. До літа потрібно зробити документацію на весь цей комплекс.

16-го квітня на ділянці ЕкоТехноПарка почалися геодезичні роботи і будівництво інфраструктури мережі (електромережі, каналізація, зв’язок), ставити опори, фундамент будівель і споруд струнного транспорту Skyway. В основному це буде в пророблено в 2015 році, щоб уже в 2016-му все зібрати і приступити до випробувань по вантажному транспорту, здійснити пуско-налагоджувальні роботи, а в кінці 2016 року сертифікувати, запросити замовників і підписувати контракти.

Сьогодні ми фінансуємо розробку проектно-технічної документації, що є основою основ, ми даємо можливість розміщення замовлень, закупівлі обладнання, вихід на будівельний майданчик і початок будівництва ЕкоТехноПарка.

Паралельно проводиться робота з замовниками по всьому світу по адресних проектах (замовлення на тестові ділянки для гірських умов в Колумбії; реалізація струнних технологій і транспортно-інфраструктурних об’єктів на території ОАЕ і т.д).

Можна ще багато продовжувати про те, що SKY WAY — це не тільки нова інфраструктура транспортної системи, це нова інфраструктура з об’єктами нерухомості, системи взаємозв’язку, виробництва, це основа для виходу на ринок багатьох нових технологій (в будівництві, в автоматизації, у видобутку корисних копалин , в підводних сферах), нових двигунів, електрики нового покоління. Це лінійні екоміста із застосуванням струнного скла і екотехнологій з землеробства, які будуть будується одночасно з дорогами екологічно чистого та безпечного транспорту SKY WAY і багато іншого, що ми побачимо вже в самому найближчому майбутньому ..

Уявляю, що зараз у скептиків з’явиться протилежна думка — «Але це ж неможливо так швидко …» Можливо, і ми це побачимо вже в самому найближчому часі .. Слідкуйте за новинами будівництва ЕкоТехноПарка і приєднуйтесь! Не будьте байдужі до себе, до навколишнього світу, до того, що відбувається в нашому непростому світі!

Приєднуйся до нас!